Movie news: Amazon - vedeta la Cannes, trailer dublu aka fast forwarded trailer?, Netflix intra si pe piata reality-urilor, Britflix?
Amazon - vedeta la Cannes
5 filme in line up-ul festivalului, dintre care 3 concurand la Palme d'Or - cam cu asta se lauda Amazon Studios, declarat de multi drept vedeta acestui an la Cannes. Printre ele Cafe Society-ul lui Woody Allen sau Neon Demon-ul lui NWR dupa al carui trailer n-ai cum sa ramai indiferent. Daca anii trecuti SVOD-urile au fost primite cu raceala sau retinere, usor usor lucrurile incep sa se incalzeasca. Netflix prin vocea lui Sarandos a anuntat la Cannes, in stilul agresiv obisnuit, ca isi doreste un slate anual de filme asemenea unui studio major, care sa acopere de la productiile de festival pana la titluri de masa.
Trailer dublu aka fast forwarded trailer?
Daca ati vazut trailerul pentru Inferno, film ce apare curand in cinema, ati putut observa ca incepe cu un fast forwarded trailer - sub 10 secunde care functioneaza ca un trailer prescurtat. Explicatia? Cei mai tineri consumatori si consumatorii care acceseaza trailerele de pe dispozitive mobile au, spun studiile, o toleranta de circa 3 secunde. Asa ca ei trebuie agatati instantaneu. Si cica nu e singurul film promovat astfel. Parerea mea: bullshiiit!
Netflix intra si pe piata reality-urilor
Si o face, ca intodeauna, with a bang. Ultimate Beastmaster nu impresioneaza prin concept - multi l-au taxat drept un America Ninja Warrior reimpachetat - ci prin faptul ca va fi produs si difuzat simultan in 6 tari (SUA, Mexic, Brazilia, Coreea de Sud, Japonia si Germania), iar finalistii din fiecare tara se vor infrunta pentru titlul de Beastmaster worldwide. Deh, avantajul pozitionarii globale a lui Netflix. Eu bag mana in foc ca japonezii nu se vor uita doar la ei in ograda, ci stiind ca la final vor infrunta cel mai bun american, cel mai bun neamt si tot asa, vor da iama si prin continutul celorlalte tari. Aidcatelea Netflix imi pare asigurat - va produce local, dar consumul va fi global.
Britflix?
Galagie mare peste Canalul Manecii in privinta BBC-ului, a felului in care ar trebui el sa fie guvernat, auditat si finantat in urmatorii 9 ani. Am citit destule pe subiect, dar se trage din toate partile, miza e uriasa - politica, economica, culturala, asa ca nu ma apuc sa scriu aiureli. Un lucru insa merita punctat - se vorbeste tot mai clar despre un SVOD al BBC-ului, un Britflix care sa aduca venituri suplimentare si sa puna la dispozitia spectatorilor content-ul premium pe care il fac si l-au facut. Suna bine si pentru BBC si pentru consumatori.
5 filme in line up-ul festivalului, dintre care 3 concurand la Palme d'Or - cam cu asta se lauda Amazon Studios, declarat de multi drept vedeta acestui an la Cannes. Printre ele Cafe Society-ul lui Woody Allen sau Neon Demon-ul lui NWR dupa al carui trailer n-ai cum sa ramai indiferent. Daca anii trecuti SVOD-urile au fost primite cu raceala sau retinere, usor usor lucrurile incep sa se incalzeasca. Netflix prin vocea lui Sarandos a anuntat la Cannes, in stilul agresiv obisnuit, ca isi doreste un slate anual de filme asemenea unui studio major, care sa acopere de la productiile de festival pana la titluri de masa.
Trailer dublu aka fast forwarded trailer?
Daca ati vazut trailerul pentru Inferno, film ce apare curand in cinema, ati putut observa ca incepe cu un fast forwarded trailer - sub 10 secunde care functioneaza ca un trailer prescurtat. Explicatia? Cei mai tineri consumatori si consumatorii care acceseaza trailerele de pe dispozitive mobile au, spun studiile, o toleranta de circa 3 secunde. Asa ca ei trebuie agatati instantaneu. Si cica nu e singurul film promovat astfel. Parerea mea: bullshiiit!
Netflix intra si pe piata reality-urilor
Si o face, ca intodeauna, with a bang. Ultimate Beastmaster nu impresioneaza prin concept - multi l-au taxat drept un America Ninja Warrior reimpachetat - ci prin faptul ca va fi produs si difuzat simultan in 6 tari (SUA, Mexic, Brazilia, Coreea de Sud, Japonia si Germania), iar finalistii din fiecare tara se vor infrunta pentru titlul de Beastmaster worldwide. Deh, avantajul pozitionarii globale a lui Netflix. Eu bag mana in foc ca japonezii nu se vor uita doar la ei in ograda, ci stiind ca la final vor infrunta cel mai bun american, cel mai bun neamt si tot asa, vor da iama si prin continutul celorlalte tari. Aidcatelea Netflix imi pare asigurat - va produce local, dar consumul va fi global.
Britflix?
Galagie mare peste Canalul Manecii in privinta BBC-ului, a felului in care ar trebui el sa fie guvernat, auditat si finantat in urmatorii 9 ani. Am citit destule pe subiect, dar se trage din toate partile, miza e uriasa - politica, economica, culturala, asa ca nu ma apuc sa scriu aiureli. Un lucru insa merita punctat - se vorbeste tot mai clar despre un SVOD al BBC-ului, un Britflix care sa aduca venituri suplimentare si sa puna la dispozitia spectatorilor content-ul premium pe care il fac si l-au facut. Suna bine si pentru BBC si pentru consumatori.
Comments