Movie news: Amazon Prime vs. Netflix, influenta chineza, box office BvS world wide, despre branduri si promovare incrucisata

Amazon Prime vs. Netflix

Dintr-o analiza cantitativa a celor de la Barclays pentru piata US rezulta ca: Amazon Prime ofera peste 18.000 de filme si aproape de 2.000 de seriale, in timp ce Netflix ofera putin peste 4.500 de filme si 3.500 de seriale.  Sigur ca mai mult conteaza calitatea perceputa de consumator decat volumul in sine, dar si in privinta ei Amazon se misca din ce in ce mai bine.

Cateva exemple ale influentei chineze...

Box office-ul chinezesc rivalizeaza cu cel nord american, asa ca studiourile se dau peste cap sa se pupe cu cenzura si gusturile celor mai numerosi dintre oblici. Cateva exemple:

Producatorii lui Looper s-au parteneriat cu o companie chineza si o parte din actiune, ce trebuia sa se intample in Paris, a fost mutata la Shanghai. Nu a fost doar o chestiune de vizibilitate. In film Paris/Shanghai e un oras prosper al viitorului, lucru care nu poate fi spus despre America.

Red Dawn a renuntat la invazia chinezilor in State, punand in locul lor in plot niste nord-coreeni. 

In scenariul initial al lui World War Z sursa exploziei zombie era China si guvernul chinez musamaliza adevarul. In varianta finala in locul Chinei a fost pusa Rusia.

Box office BvS world wide

In 2 imagini:




Locul 8 in istoria incasarilor filmelor cu supereroi de pana acum. Captain America: Civil War il va depasi cat de curand deci locul 9.
37% din incasari facute in America.


Despre branduri si promovare incrucisata

100 de companii din intreaga lume printre care Coca-Cola, Samsung, Wrigley si Harley-Davidson au construit oferte in relatie directa cu Captain America: Civil War. Promovarea acestor produse  a insemnat o promovare la pachet si a filmului si a sarit ca valoare de 200m dolari... The Marvel Empire, parte din The Disney  Mega Empire.



Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal