Clouds of Sils Maria

Prea tanar pentru Clouds of Sils Maria? Nu e primul film la care ma incearca senzatia asta - ca tematica pe care se aseaza vine prea devreme pentru mine, ca nu rezonez in niciun fel cu ea si din cauza asta nu am cum sa-l apreciez. 




Binoche e din categoria actritelor de top si in film si in realitate, iar Kirsten Stewart vine aici cu o replica pe masura din postura asistentei personale. Joaca lor, in care-si schimba de mai multe ori rolurile si tonurile, e un carlig initial bun. Dar pe masura ce am inaintat in el mi-am pierdut orice interes pana in punctul cand l-as fi abandonat de tot. Si da, ii inteleg mesajul, nu aici e problema mea cu CoSM. Buba lui e ca nu reuseste sa ma implice afectiv sau asa cum spune al treilea personaj al filmului - actrita tanara si pe val - am inteles cu totii, dar cui ii pasa? Mie nu. 


 
2/5, modest in my book.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal