2015: cele mai bune si cele mai proaste vazute de mine

Cele mai bune pe care le-am vazut in 2015:

Samsara
Ida
Mad Max: Fury Road
The Imposter
Black Mirror
Peaky Blinders
Deux jours, une nuit
Last Days in Vietnam
Chef's Table

Asadar creme de la creme din anul care se termina a insemnat un singur film din cinema (Mad Max-ul nou), desi recunosc ca si The Walk-ul lui Zemeckis a fost aproape, mai multe documentare ce variaza enorm ca subiect, 2 seriale brit si 2 filme din zona euro.






Cele mai proaste pe care le-am vazut in 2015:

Fifty Shades of Grey
True Detective Sezonul 2

Ca si anul trecut am invatat sa ma feresc de junk-uri destul de bine. Marketing-ul si pedigree-ul m-au mai lovit insa cand si cand. 

PS. Rezolutia de cinefil am ratat-o. Am scris despre 98 de filme si seriale, cu 6 mai putin decat mi-am propus. Incepem sa recuperam repede, in ianuarie vin Revenant, Hateful-ul lui QT si Joy cu (Oana will hate this part) the one and only Jennifer Lawrence.


Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

Film si fotbal