Box office Romania 3 - 9 septembrie
Box office Romania 3 - 9 septembrie
Top 3
Expendables 2 157k $
Step Up Revolution 96k $
Brave 95k $
Top 3
Expendables 2 157k $
Step Up Revolution 96k $
Brave 95k $
Estimarile facute saptamana trecuta au fost cat de cat corecte. Inghesuiala mare s-a simtit si niciun film nu a performat spectaculos. Step Up Revolution s-a apropiat la un varf de ac de minimul estimat de mine (100 de mii de dolari) si a prins la mustata, asa cum banuiam, un loc 2 la general dupa Expendables 2. Nici Savages, nici Lawless nu au avut forta sa intre in top 3, dar performantele lor au iesit pe dos fata de cum le asteptam. Savages a scos la lansare 65 de mii de dolari din buzunarul romanilor, in timp ce Lawless doar 28 de mii.
Culmea e ca pe langa cele 3 pelicule despre care stiam ca se lanseaza in saptamana 3-9sept a mai aparut o premiera: Tinker Bell - Secret of the Wings, o animatie cu priza evidenta la copiii care trebuie momiti cu ceva ca sa nu planga in prima zi de gradinita/scoala. Incasari solide de aproape 60 de mii de dolari la lansare. Probabil ca a mancat direct din abonatii lui Brave.
The Dark Knight Rises la a saptea saptamana bate la usa milionului de dolari (976 de mii ca sa fim mai exacti). Probabil ca saptamana urmatoare, daca nu cealalta, vom bifa al treilea film pe 2012 in Romania dupa Avengers si Ice Age 4 care depaseste acest prag.
Culmea e ca pe langa cele 3 pelicule despre care stiam ca se lanseaza in saptamana 3-9sept a mai aparut o premiera: Tinker Bell - Secret of the Wings, o animatie cu priza evidenta la copiii care trebuie momiti cu ceva ca sa nu planga in prima zi de gradinita/scoala. Incasari solide de aproape 60 de mii de dolari la lansare. Probabil ca a mancat direct din abonatii lui Brave.
The Dark Knight Rises la a saptea saptamana bate la usa milionului de dolari (976 de mii ca sa fim mai exacti). Probabil ca saptamana urmatoare, daca nu cealalta, vom bifa al treilea film pe 2012 in Romania dupa Avengers si Ice Age 4 care depaseste acest prag.
Ce se lanseaza saptamana viitoare?
Inghesuiala de saptamana trecuta va fi dublata si saptamana asta cu alte de 3 lansari. Vorbim deci de 7 filme in primele 2 saptamani de prezenta la cinema. E o calcare totala in picioare.
Despre oameni si melci. Campania babana de promovare ar trebui sa agate spectatorul roman pentru o comedie romaneasca comerciala. Grea misiune. Am testat si eu niste cunoscuti, oamenii au 0% incredere. Debutul o sa atraga un public care vine la cinema pentru film romanesc, sustinatori neconditionati, plus niste curiosi. Estimarea mea: incasari intre 30 si 40 de mii de dolari la debut. Si mai cred ca word of mouth-ul va fi bun, asa ca la inchiderea circuitului in cinema (exclud aici caravanele prin locuri care nu au sali de cinema, in situatia asta am ajunge sa comparam mere cu mere+mere padurete si nu mi se pare fair) ma astept sa vad undeva la 30, poate 35, de mii de spectatori.
Resident Evil: Retribution.
Adicatelea coana Alice se intoarce. Brandul are forta comerciala. In 2010, tot in septembrie, ultimul Resident Evil pe ecrane aduna pe lansare undeva in jurul a 19 mii de spectatori si in total in Romania peste jumatate de milion de dolari incasari. Adevarul e ca atunci competitia, daca putem sa o numim asa, era asigurata doar de Marti, dupa Craciun. Acum avem multe titluri, ce-i drept niciunul din aceeasi categorie (action, 3D, efecte la greu, bla-bla). Estimarea mea: incasari intre 130 si 150 de dolari in primul weekend si prima sansa la fotoliul de lider.
The Campaign.
Campanie electorala in SUA. Dar si in Romania. O conta aspectul? Ma indoiesc, senzatia mea e ca la noi lumea e satula de politica, iar pe cea americana nu o prea intelege. Will Ferrell are o cota pentru iubitorii de comedie, dar daca The Other Guys cu Wahlberg si multe impuscaturi a adunat un pic peste 11 mii de spectatori la premiera in Romania din octombrie 2010, lui The Campaign nu-i dau prea multe sanse. Nici inghesuiala nu-l ajuta, sunt suficiente optiuni pentru ca spectatorii sa-l ocoleasca cu gratie. Estimarea mea: intre 30 si 40 de mii de dolari la debut.
Despre oameni si melci. Campania babana de promovare ar trebui sa agate spectatorul roman pentru o comedie romaneasca comerciala. Grea misiune. Am testat si eu niste cunoscuti, oamenii au 0% incredere. Debutul o sa atraga un public care vine la cinema pentru film romanesc, sustinatori neconditionati, plus niste curiosi. Estimarea mea: incasari intre 30 si 40 de mii de dolari la debut. Si mai cred ca word of mouth-ul va fi bun, asa ca la inchiderea circuitului in cinema (exclud aici caravanele prin locuri care nu au sali de cinema, in situatia asta am ajunge sa comparam mere cu mere+mere padurete si nu mi se pare fair) ma astept sa vad undeva la 30, poate 35, de mii de spectatori.
Resident Evil: Retribution.
Adicatelea coana Alice se intoarce. Brandul are forta comerciala. In 2010, tot in septembrie, ultimul Resident Evil pe ecrane aduna pe lansare undeva in jurul a 19 mii de spectatori si in total in Romania peste jumatate de milion de dolari incasari. Adevarul e ca atunci competitia, daca putem sa o numim asa, era asigurata doar de Marti, dupa Craciun. Acum avem multe titluri, ce-i drept niciunul din aceeasi categorie (action, 3D, efecte la greu, bla-bla). Estimarea mea: incasari intre 130 si 150 de dolari in primul weekend si prima sansa la fotoliul de lider.
The Campaign.
Campanie electorala in SUA. Dar si in Romania. O conta aspectul? Ma indoiesc, senzatia mea e ca la noi lumea e satula de politica, iar pe cea americana nu o prea intelege. Will Ferrell are o cota pentru iubitorii de comedie, dar daca The Other Guys cu Wahlberg si multe impuscaturi a adunat un pic peste 11 mii de spectatori la premiera in Romania din octombrie 2010, lui The Campaign nu-i dau prea multe sanse. Nici inghesuiala nu-l ajuta, sunt suficiente optiuni pentru ca spectatorii sa-l ocoleasca cu gratie. Estimarea mea: intre 30 si 40 de mii de dolari la debut.
Comments