Page One: Inside The New York Times
Documentarul multi-perspectiva surprinde la
cald cateva momente fierbinti ale prezentului zbuciumat al printului la cel mai inalt nivel. Scaderea drastica a
veniturilor din publicitate a falimentat fulgerator unele companii de traditie.
Altele, cu oameni de afaceri proaspat veniti la carma, sunt doar niste dead men
walking.
Mese rotunde, seminarii, comitete si comitii,
politicieni si CEOs – acelasi rezultat: netul ucide printul, click-click, mii
de oameni fara job, aceeasi informatie vanturata dintr-o parte in alta, informatie
din ce in ce in ce mai subtire. 1 dolar a ajuns sa valorize 1 cent. Freedom of
information, no information. Adio jurnalism de investigatie – el nu-si scoatea
banii nici in vechiul model de business – bun venit sectiune porno obligatorie.
Ce altceva? Scandalul WikiLeaks si cele 9
zile de prima pagina in The New York Times. IPad-ul lansat de Apple vazut de
multi drept salvatorul printului si cateva priviri in urma la scandalurile care
au patat credibilitatea lui The Grey Lady.
Comments