The Newsroom

Ultima creatie de televiziune (bine, bine, stiu: it's not TV, it's HBO) marca Aaron Sorkin se naste din aceleasi teme preferate de domnia sa (politica, media, unde am ajuns, unde am fi putut fi) si ne introduce in universul unui program de stiri. E acelasi punct din care s-au nascut Sports Night si Studio 60. Gimmick-ul smecher aici e ca plasandu-si actiunea in 2010 la momentul la care BP a varsat petrol in Golful Mexic Sorkin experimenteaza cu lucruri reale, palpabile. Stilul sau inconfundabil e acolo - putini oameni se ating de subiecte atat de grele, dialogurile le simti, discursurile le recunosti. Si totusi... e ceva ce nu se leaga. Poate relatiile dintre cei din Newsroom nu sunt la fel de convingatoare, poate e de vina aerul usor neverosimil visator pe care il livreaza chiar din pilot. Imi place Sorkin, dar Newsroom (cred ca) m-a pierdut de spectator. 

Voila spre comparatie cele doua speech-uri importante din pilotii de la Newsroom si Studio 60.






Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal