Restante

Am plecat cateva zile si am ramas cu 2 restante.

Joong-cheon, adica The Restless. Un adventure fantasy oblic cu fir romance. Un soi de LOTR - taramuri multiple, oastea intunecata, etc. incrucisat cu Constantine - eroul care isi doreste sa moara dar e prins intre lumi... Realizare decenta - sabii zburatoare & stuff, din pacate insa una din cele mai nepotrivite coloane sonore pe care am auzit-o vreodata. Fara sa am pretentii uriase, muzica a ajuns sa strice de cateva ori imaginile.


Up. Povestea (destul de) trista a unui pustan visator, ajuns adult "cumintit" si mai apoi pensionar morocanos care traieste aventura vietii atunci cand decide sa fuga cu tot cu casa lui in America de Sud. Desi a fost aclamat de toata lumea, pe mine nu m-a dat pe spate decat prima parte a povestii - acel short life story. Dincolo de asta, case zburatoare am mai vazut slava Domnului, unele glume au fost repetate parca din lipsa de inspiratie, iar partea de aventura din America de Sud... cam subtire pentru gustul meu.

Comments

silvialys said…
CORECT CORECT CORECT !!!! sunt de acord cu fiecare cuvintel !

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal