Lumea e a mea: 2 postere si o idee

Afisul pe care il stiam pentru Lumea e a mea arata asa:


Ce va spune imaginea asta? 

La prima strigare eu vad o adolescenta introvertita, sensibila, cu niste vise care vin la pachet cu issue-uri de rezolvat. Si mai cred ca personajul asta o sa reuseasca.

Pentru lansarea din cinema-urile romanesti - se va intampla pe 23 octombrie - producatorii si comunicatorii au ales un alt poster:



Aceeasi intrebare: ce vedeti aici?

Eu vad o adolescenta - asta e singurul punct comun cu afisul initial, un personaj central feminin la varsta schimbarilor. Atitudinea e insa complet alta - tipa apare dezinhibata, cu o atitudine de tip in your face, vulgara. Virgina in primul afis si curva in al doilea. Cea care se fereste de camera si cea care isi face selfie-uri. La feeling zic ca personajul din acest al doilea afis a scapat lucrurile de sub control si nu o sa reuseasca.

Nu am vazut Lumea e a mea. Nu stiu daca primul poster sau cel de-al doilea e mai "corect" pentru ce inseamna filmul. Poate sunt amandoua corecte - poate eroina traverseaza tocmai aceasta transformare. No idea.

Clar e ca afisele promit lucruri - iar aceste doua afise promit lucruri foarte diferite. Faptul ca in Ro s-a mers pe al doilea afis spune ceva. Producatorii au cautat impactul maxim si au mizat pe vulgar, strident. Pentru ca vor sa adune cat mai multi spectatori.






Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal