3 case zburatoare

Prima casa zburatoare in...

Zathura: A Space Adventure
Din 2005
Un Jumanji trimis de scenaristi in spatiu: 3 copii care utilizand proprietatile magice ale unui board game antic, Zathura, traiesc aventuri cu cosmonauti, alieni si nave spatiale...


A doua casa zburatoare...

Up
Din 2009
Povestea prieteniei neasteptate dintre un mosneag ochelarist si un cercetas junior care fug peste mari si tari cu ajutorul unei case trase de cateva mii de baloane colorate...



A treia casa zburatoare...
Howl's Moving Castle
Din 2004
Basm animat semnat de Miyazaki in care o tanara transformata prin blestem in batrana cauta scaparea in castelul umblator al unui vrajitor...

Comments

Adina ChiÈ›u said…
castelul lui miyazaki e o bijuterie :)
Andreea said…
Eu prima data cand am vazut titlul m-am gandit la Up si la desenele alea animate de cand eram noi mici "Casa zburatoare". Erau parca niste copii si un robotel care se teleportau in timp cu tot cu casa.
dan said…
@Adina: de acord.
@Andreea: :)). Uite cine-si aduce aminte de Casa Zburatoare. De fapt teleportatoare...
Ioana said…
Si eu tot la "Cartea Cartilor" m-am gandit. Nu se teleporta mereu de la sol...mai si zbura :)

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Hot Girls Wanted