It's Complicated

Sau Janey & Jackey. Sau high school plot cu adulti over 50. Nu stiu sa zic ce m-a enervat mai tare: aerul fake french al filmului - poate din croisantele lui Jane, poate din faptul ca se mananca si se bea in familie mai mult decat in zece filme americane oarecare, feelingul de mooshy-mooshy al familiei care chiar si divortata pare uberperfecta, sau pur si simplu faptul ca nu exista nici o miza in 2 ore de pelicula. Cica ea, Janey, penduleaza (dar o face moale) intre arhitectul (tipul psihologic anal) care ii ridica o bucatarie noua si ex-ul (tipul psihologic oral) care o viziteaza cu masina lui de lux in timp ce nu stie nici el daca sa-si paraseasca cea de-a doua sotie care il taraste prin clinici de fertilitate. Meryl Streep as usual, foarte buna, dar nu pe gustul meu, un Steve Martin socant - pare mai operat decat Cher si cu un facies aproape imobil. Jenant. Singurul plus al filmului: nea Baldwin. Amuzant fara sa supraliciteze intr-un personaj care pare sa nu apartina micutului clasor burghez deschis aleator la capitolul: It's Complicated. Down with the upper class!



Comments

Adina ChiÈ›u said…
Un film care sigur nu-i complicated at all...deci nu merita sa-mi pierd vremea cu el :P
Dan said…
hei, uite-te la el, poate il vezi altfel. eu stiu oameni care l-au apreciat. pe mine nu m-a prins deloc.
Jo' said…
Cand ai scris de Chubb Chubbs m-am gandit la privirea lui "fluffy" Baldwin, care chiar mi-a placut cum a jucat.

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal