My Skinny Sister

Despre cum am ajuns la My Skinny Sister as putea sa scriu o postare separata - a fost o mini-aventura. Am vrut sa merg la un thriller drama argentinian in cartierul Manastur, tot la open air. Programul insa era gresit - ora filmului nu era 15:15, ci 22:00. Dupa ce am ajuns in zona cu pricina, treaba alambicata ea insasi, m-am conversat cu oamenii care leneveau intr-un microbuz marcat cu tiff si am vazut cum face plaja munictorimea clujeana intr-o zi de weekend, am alergat dupa un taxi cu o tipa cu badge de tiff care venise si ea sa vada proiectia, am mai luat in drum vreo cativa veniti la ora nepotrivita si m-am intors in centru impartind taxiul cu tipa cu badge. Orele 15:00. Ce optiuni avem? Hai la My Skinny Sister. 



Film prezent in sectiunea educatiff, dar o poveste cu o greutate neasteptata pentru sectiunea asta. Drama de familie despre o fetita durdulie indragostita de antrenorul de patinaj al surorii ei mai mari care sufera anorexie. Scenariu bine construit,  actorie facuta cu naturalete si cateva chestii fine lasate pentru spectatorul care vrea sa le bage in seama. Ies si oftez. Un pustan la vreo 6-7 ani zice: Stii ce am inteles eu din filmul asta? Ca e bine sa mananci sandwich-ul cu pateu. Zambesc.





 3 din 5, bun in my book. 31/104/2015.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal