Io Sono L'Amore

Luca Guadagnino s-a razvratit impotriva conationalilor sai si le-a reprosat ca nu i-au trimis filmul la Oscar. Daca stii cat de vomitiva e masinaria mediatica berlusconiana si dupa ce vezi Io Sono... s-ar putea sa-i dai dreptate. Faza e ca mie filmul lui nu mi-a placut. Mi-a placut enorm Tilda Swinton, e senzationala, cu italiana ei cu accent rusesc invatata pentru film si cu aristocratia care ii curge direct prin vene. Alegerea perfecta, merita oricate premii. Mi-a placut cinematografia - de la debutul inghetat si industrial milanez pana la scena de sex pe langa San Remo, in mijlocul unei naturi in miezul agitatiei de primavara - totul e comunicat simbolic prin imagine, cuvintele lipsesc. Suport si ritmul foarte lent. Dar... povestea m-a lasat rece ca gheata, coloana sonora mi s-a parut oribila, iar finalul... o oroare. Cum sa-ti placa un film care se termina atat de slab? De ce sa fortezi povestea in neverosimilul unei tragedii stupide...


P.S.1: Single Man-ul lui Tom Ford e la fel de reusit estetic si m-a si lipit emotional, deci se poate.


P.S.2. La Studio, luni seara, am stat langa Ada Condeescu, actrita din Eu cand vreau sa fluier, fluier. Ma rog... la trei scaune goale distanta. :)


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal