Due Date

Primul pe 2011 trebuia sa fie Tron. Dar am incurcat orele de start si ... am ajuns sa intru la film pe sistemul "ce incepe in curand?". A fost sa fie Due Date. Downey si Galifianakis, doi actori foarte ocupati zilele astea, o comit in duet intr-un road movie care aminteste destul de bine de Planes, Traines and Automobiles. Deosebirea intre cele doua e ca acolo aveai un Leslie Nielsen cu care te identificai, de care iti era mila, era baiatul de treaba care o incasa la greu... in timp ce in Due Date ambele personaje principale sunt despicable. Unul face niste crize tembele de furie si e enervant cu cat de plin de el e, celalalt e fumat cand nu e prost si e prost cand nu e fumat. Personal nu mi-a displacut niciunul si, desi Downey pare sa nu se oboseasca prea tare, am si ras pe alocuri. Da, e cu scuipat si masturbare, cu masini care se fac praf si, culmea, fara gagici! Ce mi se pare ca NU functioneaza cum trebuie la pelicula lui Tod Phillips (si el un regizor / producator foarte ocupat) e setul de lipici. E complet neverosimil cum cei doi ajung si raman impreuna pana la final... In concluzie, Due Date vine clar sub Hot Tub Time Machine si Hangover, in a carui continuare anuntata pentru mai 2011 o sa apara Liam Neeson si Bill Clinton!!

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal