Hot Tub Time Machine

Nu m-am dus la HTTM pentru ca mi se pare absolut stupida ideea unui jacuzzi cu care faci time traveling. M-a intors scorul bun de pe rotten si o invitatie. Asa ca am mers sa-l vad la mall, la o ora la care majoritatea oamenilor isi deschid frigiderul cautand micul dejun. Dupa vizionare, desi eram doar 6 oameni in sala, un domn in etate imi spune ceva de genul “Mai tare sa faceti ca nu va auzeam destul!”. Reprosul asta naucitor (de obicei port amortizor in sala de cinema) m-a facut sa-mi dau seama ca am ras in gura mare. Dincolo de ideea si scenele ridicole cu masina timpului cu bule, de cateva faze grobiene, de alte cateva care se vroiau cu mesaj…who cares?!... de lipsa unei structuri, dincolo de toate astea am ras cu pofta. Faze gen Miley Cyrus must be stopped. Stopped from what? Just… stopped. Sau Oh God! I'm gonna cum! Shia Labouf! te ung la suflet. Verdict: Hot Tub Time Machine, guilty pleasure.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal