Doctor Strange

Acum vreo 2 saptamani cand am mers cu Mishu la film am convins-o sa abandonam calea lui Doctor Strange pentru Nocturnal Animals. Nu mi-a parut rau, desi e un film de la care iesi chircit si macinat, dar proxima estacion a devenit inevitabil doctorul lui Cumberbatch.




Doctor Strange e un Marvel a la carte

Cu bune. Cu actori faini - Cumberbatch conteaza, Mikkelsen are aportul sau, Tilda e fascinanta oricand si oriunde. Cu un vizual care aduce pe alocuri cu Inception-ul si cu efecte ultimul racnet. Cu o poveste digerabila pana la actul 3. Si cu pachetul de glumite la purtator de care scenaristii Marvel n-au voie sa se indeparteze. 

Si cu rele. Cu un act trei care nu aduce nimic interesant, mai aveam putin si adormeam, cu un mambo-jambo stiintific care depaseste limita mea de toleranta, cu o coloana sonora plata si cu senzatia generala ca suntem intr-o reteta de la care creatorii nu indraznesc sa se indeparteze in vreun fel. 



Film de popcorn dupa care nu-ti pare rau ca ai dat banii. 
3 din 5, bun in my book.

PS. Inainte de incepererea proiectiei am vazut trailerul de la noul XXX. Cand il vezi pe Vin Diesel - cu singura lui fatza disponibila, indiferent de secventa si de emotia pe care ar trebui sa o incerce... 

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal