Box office Romania: 24 - 30 octombrie 2016

Totaluri:


  • 205k spectatori, in scadere 11% fata de saptamana trecuta
  • 4.2m RON, in scadere 11% fata de saptamana trecuta

Scadere venita pe mana unor premiere mai slabe. Acum 2 saptamani venea Inferno, acum 1 saptamana Jack Reacher: Never Go Back. The Accountant nu e de aceeasi calibru.


Top 3:

The Accountant (s1)                              35k sp, 710k RON
Jack Reacher: Never Go Back (s2) 35k sp, 676k RON
Inferno (s3)                                               30k sp, 551k RON

Treaba foarte stransa. Reacher a venit cum estimasem saptamana trecuta peste Inferno, dar Accountant l-a batut la mustata. Estimarea mea de 32k spectatori pentru Accountant a fost fix acolo.

Si pe celelalte premiere le-am estimat bine. Ouija a debutat cu 18k spectatori (il dadusem la 17k), The Dissapointments Room cu 11k spectatori (il dadusem la 10k). Iar Afacerea Est a deschis cu 6k spectatori, estimarea mea in cazul lui fiind un pic mai optimista - 9k. Daca ne uitam si la bani (32k RON), Afacerea Est e un flop la incasari. Un calcul simplu arata ca un bilet a costat sub 4 ron. E clar deci ca multi din cei 6k spectatori raportati sunt spectatori in vizionari speciale. 

Doua lozuri la saptamana cu numarul 4 a mai adaugat 17k spectatori si a trecut de 100k spectatori in total, 101k ca sa fim exacti. Aplauze! Selfie2 are insa inca upperhand-ul in batalia directa - in 4 saptamani avea 105k spectatori.

Ce vine in w-end?

Well... Urmeaza o saptamana foarte interesanta. 

Pentru cei mici vine Trolls. Au si vacanta, e frig afara, am vazut o promovare agresiva pe zona de retail. Critica asa si asa, dar e genul de film in care nu va conta asta. Timberlake impinge filmul din toate pozitiile. Trailerul ma face sa cred ca e strict pentru plozi. Estimarea mea: 22k spectatori. 



Vine si Hacksaw Ridge. Mel Gibson resurected. Poveste grea cu razboi, eroism si valori asumate. Word of mouth bun. Cast care nu impinge. Estimarea mea: 18k spectatori.




Si... Doctor Strange. Cel mai proaspat Marvel, bine primit de critica si cu ceva promovare pe care am simtit-o. Dar Cumberbatch si un feeling Inception-ist. Estimarea mea: 65k spectatori.







Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal