Box office Romania: 10 - 16 octombrie 2016

Totaluri:


  • 220k spectatori, in creste 5% fata de saptamana trecuta
  • 4.8m RON, in crestere 5% fata de saptamana trecuta


E a doua saptamana consecutiva de crestere - impinsa de lansarea foarte buna a lui Inferno si de o a doua saptamana foarte buna a lui Doua lozuri.

Top 3:

Inferno                              60k spectatori, 1.2m RON
Doua lozuri                     30k spectatori, 578k RON
The Girl on the Train  27k spectatori, 494k RON

Inferno a avut un debut aproape la dublu fata de asteptarile mele de saptamana trecuta. Clar nu l-am simtit. Word of mouth-ul nu e grozav, iar in w-end va veni un competitor serios pe culoarul action.

Doua lozuri a strans in 2 saptamani peste 57k spectatori si 1m RON. E o cursa in 2 cu #Selfie69  pentru titlul de cel mai bun incasator in Ro pe 2016. Selfie2 la a 5-a saptamana a mai adunat 13k spectatori si 245k RON. La lansare Doua lozuri a avut un mic avantaj, la a doua Selfie2 a adus mai multi oameni in sala. Eu zic, la fel ca saptamana trecuta, ca #Selfie2 va avea castig de cauza. E targetat mai bine si promovat a la long.

Cealalta lansare a saptamanii - Kubo and the Two Strings - a venit fix unde estimasem eu. 10k spectatori asteptam si 11k au venit sa vada un film pe care mi-ar fi placut sa-l vad si eu. L-am pus pe lista mea de restante.

Ce vine in w-end?

Jack Reacher: Never Go Back

Tom Cruise in acelasi rol de bad ass investigator. No word of mouth, tariler-ul vinde bine, promovarea eu n-am simtit-o. In decembrie 2012 primul Jack Reacher debuta cu 25k spectatori avand competitori puternici - un Hobbit si Life of Pi. Vreme la fel de rece si inchisa. Competitia lui Inferno. Estimarea mea: 50k spectatori. 



Toni Erdmann

Un rasfatat al festivalurilor de film, filmat mult in Romania, vorbit mult in germana. Estimarea mea: 8k spectatori.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus