Box office Romania: 19-25 septembrie

Totaluri:


  • 241k spectatori, in crestere 24% fata de saptamana trecuta
  • 4.2m RON, in crestere 24% fata de saptamana trecuta


E o crestere spectaculoasa, venita nu pe mana lui Magnificent Seven - asa cum mi-as fi imaginat, ci pe mana a doua titluri care au tintit un public foarte tanar - #Selfie 69 si Nerve.

Top 3:

#Selfie69 (saptamana 2)    38k spectatori, 641k RON
Nerve        (saptamana 2)     35k spectatori, 598k RON
Storks       (saptamana 1)     25k spectatori, 488k RON

Primele 2 filme ca incasari ale saptamanii iau impreuna aproape 1/3 din piata. Si ambele targeteaza un public foarte tanar (15-25 ani). Storks e fix acolo unde l-am asteptat - 22k era estimarea mea de saptamana trecuta.

Selfie 2 se misca excelent. 63k spectatori in 2 saptamani. Va fi cel mai bun romanesc al anului si va termina probabil undeva in primele 25 filme pe 2016 dupa incasari. 

The Magnificent Seven a terminat lansarea cu cifre mult sub asteptarile mele (eu estimasem un 35k spectatori), a scos 23k spectatori si 465k RON. E inca un exemplu dintr-un lung sir de remake-uri care nu si-au gasit locul si publicul, nici la noi, nici aiurea. Saptamana viitoare o sa facem o recapitulare a lor.

Caini, premiera romaneasca a saptamanii, a adus in sali 15k spectatori si a incasat 122k RON. Ca numar de spectatori e mult peste estimarea mea de 10k spectatori... dar cred ca s-au adunat in acesti 15k tot felul de vizionari speciale (TIFF si altele) si asta a umflat cifra destul de mult. Un raport simplu arata ca un bilet la Caini a costat in medie un pic peste 8 RON, in timp ce pentru Magnificent Seven s-au platit in jur de 20 RON per bilet. E clar ca o parte din incasarile lui Caini n-au venit din circuitul de mall.

Ce filme vin in w-end?

Ne asteapta un w-end cu 2 filme de autor si un disaster movie.

Miss Peregrine's Home for Peculiar de Tim Burton. Un soi de X-Men kids sub tratament estetic burtonian. Lansare worldwide in urmatoarele 2 saptamani. Stiu pe cineva care sigur ar vrea sa-l vada, dar e departe de a fi un titlu mainstream. Burton n-a mai tras un loz castigator la box office la noi de ceva vreme si nici acest titlu nu cred ca va sparge tiparul ultimelor lui filme. Estimarea mea: 17k spectatori.



Julieta lui Pedro Almodovar. Din trailer pare un verdadero Almodovar - de la culori, sex si soundtrack pana la decantarea retrospectiva a unor destine. Criticii au fost ok, publicul l-a primit chiar un pic mai caldut, am citit ca e propunerea la Oscar din partea Spaniei. Estimarea mea: 9k spectatori.



Deepwater Horizon. Critica ok - supararea fata de film a fost ca e doar un disaster movie si ca uita de drama ecologica. Wahlberg vinde bine in Ro, dar tema filmului ramane una "de-a lor", "de-a americanilor". Esimarea mea: 27k spectatori. 





Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal