Box office Romania: 25 - 31 iulie

Totalurile saptamanii:


  • 193k spectatori, in scadere cu 13% fata de saptamana precedenta
  • 3.6m RON, in scadere cu 11% fata de saptamana trecuta

Top 3-ul saptamanii:

ICE AGE: CC 37k spectatori, 690k RON
JASON BOURNE 27k spectatori, 547k RON
STAR TREK BEYOND 22k spectatori, 447k RON

Premierele saptamanii vs. asteptarile mele:

JASON BOURNE 27k spectatori vs. 40k spectatori
BAD MOMS            17k spectatori vs. 31k spectatori
GHOSTBUSTERS 10k spectatori vs. 16k spectatori

Ordinea am simtit-o corect, ba chiar si un oarecare ordin de marime intre ele, dar totalurile mele au fost mult umflate, pe alocuri prin balarii chiar. De ce? Am estimat un total mai mare (de 200k spectatori) bazandu-ma ca premierele vor fi mai atractive, iar cifrele mele pentru ICE AGE: CC si Star Trek Beyond erau mai mici.

Ce se lanseaza in w-end?

The Secret Life of Pets.
Teaserele starnisera ceva interes, dar notele pe meta (6.1) si imdb (6.8) nu sunt cine stie ce. Ultimele animatii - ce-i drept sequel-uri - Finding Dory si Ice Age: CC au mers sub asteptari. Totusi anul asta Zootopia, o animatie fresh, a fost cap de afis si e cocotata pe locul 5 dupa totalul incasat pe 2016.

Suicide Squad.
Ayer-ul pe care astept si eu sa-l vad. No word of mouth yet si nu ma astept ca romanii sa se inghesuie in cinema. Mai intai pentru ca nu mor dupa supereroi si in al doilea rand ca SS are niste note dark. Sper insa sa fie al naibii de bun si lucrul asta sa-i ofere picioare bune si la noi.

Tinem cont la mireasa ca suntem in peak holiday season, iar in w-end parca jumatate de Bucuresti fuge la mare... si estimez asa:

Secret Life of Pets 30k spectatori
Suicide Squad         26k spectatori



Saptamana viitoare o sa suprapun graficele cu intrarile saptamanale 2015 vs. 2016 pentru ca trebuie sa inteleg daca senzatia mea ca box office-ul e praf vara asta e reala sau nu.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal