Acasa la tata

Tot din recuperarile romanesti pre-Gopo despre care n-am scris, dar cu care nu pot spune ca mi-am pierdut vremea... Acasa la tata.



Gandita initial ca piesa de teatru, povestea lui Mimi Branescu e o dramedie ce se petrece in intervalul a 24 de ore si il are in centru pe un ziarist cu aspirantii neimplinite de scriitor revenit de la Bucuresti in satul natal dupa ce gagica-sa il anunta ca a ramas insarcinata. Satul din Acasa la tata sta in cateva personaje - fosta iubita acum vanzatoare la magazinul-birt, fostul profesor inecat si el in frustrare si un amic din copilarie ramas la stadiul de adolescent golanas, desi are nevasta si copil mic... E un microunivers de personaje si relatii construit si explorat ok, cumva asteptat cu fiecare pas pe care il face intr-o directie trista - aceea a lipsei de maturizare.



Nu e film de mase sau de vazut la mall cu nachos-ul in gura, nici nu e vreun preferat al meu - simt ca ii lipseste o veriga minim aspirationala, dar e inca un film solid din recolta lui 2015 care arata o diversitate si o crestere imbucuratoare de unde stau eu. 3 din 5, bun in my book.





Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal