Movie news: pixarizarea Disney si Screening Room

Pixarizarea Disney

Nu cu mult timp in urma animatiile celor de la Disney mergeau atat de prost incat a fost nevoie de o investitie de 7.6 miliarde dolari pentru un reviriment al studiourilor. Solutia gasita, un pariu urias al disperarii, achizitionarea rivalilor de la Pixar. Manevra prin care John Lasseter si Ed Catmull au ajuns sa supervizeze de facto si sa pixarizeze tot ce produce Disney. Hituri precum recentul Zootopia sunt mai aproape de filozofia Pixar - accent pe poveste,  gandire outside the box, orientare spre public matur, o doza de nebunie... Deci pana una alta mutarea lui Disney e castigatoare. Intrebarea mea e insa ce se va intampla in timp, daca nu cumva va exista si un efect invers - o disney-ficare a oamenilor Pixar...




Screening Room

Sean Parker, cunoscut pentru antecedentele sale cu Facebook si Napster,  se afla in etapa de R&D pentru un proiect care va aduce filmele de cinema direct acasa in acelasi timp cand ele sunt prezente in... cinema. Cum s-a gandit el sa impace producatorii si lanturile de cinematografe? Simplu: a turnat costuri uriase in carca consumatorului final. Halal R&D. Conform Variety set up box-ul ar costa 150 de dolari - el ar asigura protectia antipiraterie - obsesia producatorilor ar fi astfel linistita. Iar fiecare vizionare a unui film (intr-o fereastra de 48 de ore) ar costa inca 50 de dolari. Din care 20 s-ar duce catre lanturile de cinematografe. Omul nu mai vine in sala, dar isi plateste biletul oricum. Un nonsens pentru mine. In plus in cei 50 de dolari omul primeste si 2 bilete gratis la acelasi film valabile in orice cinematograf. De ce? Ca alti doi spectatori sa vina fizic in cinema si sa se agate de un popcorn si un suc... Ideea asta ma cam face sa cred ca Sean Parker are niste radacini oltenesti.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal