Lumea e a mea

L-am recuperat in perioada pre-Gopo si pe Lumea e a mea, un film despre care am mai scris din perspectiva campaniei de promovare de care a beneficiat.



O poveste despre maturizare feminina care poate sa stea cat de cat la aceeasi masa cu Fish Tank si Bande de filles. Desi e facut cu bani putini - evident - si cu multi debutanti in spatele si in fata camerei - lucru care pe alocuri se simte, Lumea e a mea face bine cele mai importante lucruri: isi intelege si urmeaza personajul principal fara abatere, nu se jeneaza de, dar nici nu glorifica aerul low class al universului pe care il expune - adicatelea e autentic - si reuseste sa spuna ceva despre conditia femeii ca obiect in societatea noastra. 



3 din 5, bun. 

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal