Gopo 10: premiile si gala

Am vazut cateva franturi din gala de aseara + stiu de pe facebook cine si ce.

Aferim! - aproape de clean sweep

14 premii acontate inclusiv cel pentru filmul cu cele mai bune incasari. Practic Aferim! a ratat doar premiul pentru cea mai buna actrita intr-un rol principal care a mers la Ioana Flora pentru rolul ei din Acasa la tata. Ma asteptam sa fie asa, Ada Solomon se astepta sa fie asa si totusi au fost laureati care n-au fost pe scena. Tristuta chestie.

La lungmetraj docu a castigat Aliyah Dada. Not bad, dar totusi Muntele Magic? Doar vioara lui Alexandru Balanescu pentru muzica din film mi se pare cam putin.

La scurtmetaje au castigat Ramona la fictiune si Chat with Alice la docu. Nu favoritii mei nr.1, dar digerabil.

Lumea e a mea a castigat 2 premii - cel mai bun debut in lungmetraj pentru Nicolae Constantin Tanase si tanara speranta pentru Ana Maria Guran. Ambele victorii asteptate si meritate.

Lista completa o gasiti aici.

De bine: Morometii 2016

Varianta like & share. Il gasiti aici.

De rau: nu se simte nicio evolutie

Au trecut ani, au trecut ani... Si gala nu creste in vreun fel vizibil pe ecranul televizorului. Prea multe gafe, greseli, improvizatii...

Cel mai interesant moment mi s-a parut...

Levente Molnar pe scena. N-a avut chef sa joace dupa partitura, incercand un pic de one man show cu trimiteri abrazive la lipsa de interes a salii si nu numai.


  


  


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal