Oscar 2016: cel mai bun film

Am fost baiat cuminte si le-am vazut pe toate. N-am fost insa foarte cuminte, asa ca pe unele nu le-am vazut legal. In ordine cronologica: 

  • Mad Max: Fury Road in cinema la inceputul verii m-a dat pe spate. 
  • The Martian in cinema in toamna a venit sub asteptari.
  • Bridge of Spies tot in cinema in iarna a fost mult sub asteptari. 
  • Apoi, pe cai neortodoxe, pe Spotlight l-am gasit ok-ish,  Room m-a naucit, The Big Short m-a luat peste picior si mi-a servit un dus rece intr-o combinatie excelenta, pe The Revenant l-am gasit tot excelent, iar Brooklyn mi se pare in plus in lista contenderilor la Oscar.  



Pe gustul meu Mad Max: Fury Road-ul ar fi castigator. Dar cred ca membrii Academiei vor merge pe ceva mai recent in memoria lor, cu mai multa greutate, cel putin aparenta, si impins tare de promovarea unui studio mare. Nu m-as supara deloc daca Oscarul il iau Big Short (Paramount) sau Revenant-ul (Fox). Cel din urma incepe sa miroasa a favorit. 


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal