4 filme cu status "It's complicated"

Am deja o mica traditie cu topuri de filme de vazut intre Sfantul Valentin si Dragobete. In 2013 am scris despre 4 comedii romantice off the radar pe care le-as revedea oricand. Materialul il gasiti aici. In 2014 am facut un top de 5 filme despre dublu adulter, inselari multiple in forme variate si o nota de tabagism. Il gasiti aiciAzi am pus cap la cap o lista de 4 dramedii recente cu romantism marca "it's complicated"

#4 
Le Week-end (2013)
Aparenta: cuplul de britanici sexagenari veniti la Paris sa celebreaza multi, multi ani de casnicie 
Complicatia: cei doi se urasc si se iubesc de cele mai multe ori intr-un interval de cateva minute 
Aerul: autentic si ultrapersonal 
Am scris despre el aici.



#3 
Silver Linings Playbook (2012)
Aparenta: el e tanar si frumos, ea e tanara si frumoasa… Complicatia: el e un bipolar nediagnosticabil dupa ce si-a gasit sotia sub dus cu altul, ea e o nimfomana nascuta din prea multa singuratate 
Aerul: iesit din comun si proaspat 
Am scris despre el aici.



#2 
People Places Things (2015)
Aparenta: divortatii care nu se suporta, dar impart custodia celor 2 copii 
Complicatia: desi fiecare din ei isi gaseste pe altcineva, ajung sa se intrebe daca nu cumva vor sa fie iarasi impreuna Aerul: simpatic si natural 
Am scris despre el aici. 




#1 
Beginners (2010) 
Aparenta: doi artisti care nu folosesc cuvintele
Complicatia: cel mai redutabil adversar in dragoste esti tu insuti 
Aerul: boem, retinut si subtil 
Am scris despre el aici.









Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal