Unbreakable Kimmy Schmidt

Primul episod a fost apa de ploaie, dar am mers mai departe pentru ca toata suflarea internautica bate toba sus si tare cum ca restul seriei e mult mai buna. Dupa inca 2 episoade m-am dat lasat pagubas - pentru mine nu e.



Structura show-ului inseamna sa puna in opozitie inocenta, bunatatea si optimismul lui Kimmy (ramasa asa dupa ce ani de zile a trait intr-un buncar...) cu tot ce inseamna New York-ul - o familie de bogatani vanitosi, un vecin de apartament gay si cu vise de celebritate, hoti, neprietenosi, ghivece care pica din cer si tot asa.

Problema mea e ca personajul lui Kimmy imi ridica prea mult glicemia, in vreme ce tot restul mi se pare neconvingator si subtirel. E drept ca nici nu sunt mare consumator de sitcom.




Pas.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus