Making a Murderer

Making a Murderer intra lejer in categoria viata bate filmul. Sigur ca Steven Avery nu arata a erou tipic de film, dar viata lui e mult peste ce isi poate imagina un scenarist. 


Am ramas fara cuvinte, mi-am ros unghiile, am fost socat si scarbit. Partizanatul pro-Avery e evident si sunt momente cand producatorii documentarului lucreaza emotional - ceea ce eu as da la o parte, dar argumentele pe care le construiesc sunt clare, logice, iar cateva din probele video sunt de-a dreptul strigatoare la cer. Fara determinarea lor in a urmari cazul ani de zile la rand, chiar si in conditiile in care procurorii i-au hartuit, fara sutele si sutele de ore de filmare astazi lumea nu ar fi in pozitia sa se intrebe, sa ceara explicatii si sa preseze autoritatile. In hora reintra si televiziunile, avide de subiecte care atrag audienta. Investigation Discovery a anuntat oficial un material pe tema condamnarii lui Avery. 




4 din 5, excelent. 

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal