Box office Romania: primele 10 vs. predictia de la inceputul anului 2015 si predictia pentru 2016

La inceputul lui 2015 am facut o predictie pentru primele 10 titluri la box office-ul romanesc pentru anul care incepea. Articolul il gasiti aici.

Primele mele 5 titluri din predictie se regasesc in primele 6 din realitatea lui 2015. Nu l-am anticipat pe Fifty Shades of Grey

De la locul 6 incolo eu aveam: Cinderella care a terminat pe 28, San Andreas care a terminat pe 21, Tomorrowland - un blind risk asumat - care a inchis pe 46, Inside Out care a terminat pe 18 si - cel mai aproape - Taken 3 (il dadusem pe locul 10) care a terminat pe 11.

Au intrat in top 10 pe 2015: Jurassic World, The Martian, Hotel Transylvania 2 si Hunger Games: Mockingjay Part 2.

Predictia primelor 10 pe 2016 in Romania:


1. Ice Age: Collision Course
Ice Age: Continental Drift in 2012 scotea o suma cu care nu s-ar face de ras nici in top 10 2015. Franciza a respirat cativa ani, animatia prinde un public foarte wide... 




2. Independence Day: Resurgence
Buzz-ul l-am simtit deja, brand-ul exista. Presimt inghesuiala de vara in cazul lui.

3. Gods of Egypt
Miroase a 300 si a Clash of the Titans...

4. Finding Dory
Anul trecut pe vremea asta auzeam oameni care asteptau Minions, anul asta i-am auzit ca asteapta aventurile lui Dory. 

5. Rogue One: A Star Wars Story
Un story setat intre episoadele 3 si 4... Masina de promovare va fi pusa in miscare, dar eu il simt sensibil mai jos decat Force Awakens. 

6. Now You See Me 2
Primul film a prins un neasteptat loc 6 in top 10-le acelui an, imi imaginez un plus de incasari pentru sequel.

7. Fantastic Beasts and Where to Find Them
Universul lui Harry Potter se deschide iar.  

8. The Jungle Book
Povestea clasica cu un aer de Life of Pi.

9. X-Men: Apocalypse
N-a mers niciodata in Ro in asa fel incat sa prinda top 10, dar ultimele 2 filme au fost in crestere evidenta.

10. Batman v Superman: Dawn of Justice
O gramada de motive ca sa nu crezi ca va avea succes la noi: Snyder la carma, Affleck si Cavill protagonisti, supereroi in conflict... Totusi 2 branduri puternice... 







Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal