River

M-am chinuit sa termin pilotul de la Bloodline, l-am vazut pe cel de la Jessica Jones fara sa am niciun interes pentru ce se intampla mai departe. Aseara dupa ce l-am vazut pe cel de la River nu mai aveam rabdare sa dau play urmatorului episod. Hooked!



Stiu, stiu, am mai zis-o de o mie de ori: britanicii sunt meseriasi! Dincolo de socul initial al lui River - primele 3 personaje care intra in scena au peste 50 de ani, la Hollywood asta deja facea ca scriptul sa aterizeze in cosul de gunoi - ai pana la final totul setat perfect - personaje, story, atmosfera.

Personajul principal e unul cu multe straturi pe bune. Stellan Skarsgard e actorul perfect pentru asta: daca ii dai un personaj pozitiv poate pune ceva intunecat in el numaidecat, daca ii dai un personaj negativ are intotdeauna o urma de lumina adaugata...

Story-ul pilotului e genial pentru ca aseaza intr-o oglinda perfecta cele 2 cazuri ale lui River - unul in care detectivul alearga sa ucida pe cineva si altul in care alearga sa salveze de la moarte pe cineva...  

Plus filmarile destepte si coloana sonora in contrapunct. 



De vazut in continuare. Sunt 6 episoade. 

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal