Ce am vazut cat am zburat

La dus, pentru ca nu vroiam sa dorm deloc, am inghesuit 3 filme:

Lucy. 2 din 5, modest in my book. Scris si regizat de Besson, o ciorba si inca una nedusa pana la capat in nicio directie. 5th elemente luptatoare am mai vazut, action-ul e dezechilibrat, iar partea sf ramane un could have been si cam atat.

Magic Under the Moonlight. 3 din 5, bun in my book. Scris si regizat de Woody Allen, un Allen intors in timp si pe coasta franceza. Story usurel placut, fara caderile tragice din Matchpoint sau Scoop, dar asezat si tinut bine din cateva twist-uri ghiduse. Final complet anapoda - spoiler alert: Colin Firth sarutandu-se cu Emma Stone, ceva nu e OK aici.

22 Jump Street. 3 din 5, bun in my book. In aceeasi reteta cu 21, o placere vinovata again. Tampitel, dar tupeist. Reusind sa ingroase cliseele pana m-a facut sa rad. Ceea ce vecinilor din avion nu li s-a parut funny. Generic de final meserias.

La intoarcere, pentru ca am incercat sa dorm cat mai mult, am vazut 3 seriale:

How to Get Away With Murder. Inteleg ca debuteaza si la noi pe AXN zilele astea si ruleaza pe ABC in State. Vandut drept Grey's Anatomy incrucisat cu Scandal. Viola Davis, mare avocata calcand peste cadavre isi invata ucenicii sa faca la fel. Construit abil ca sa te tina in priza si cu personaje din categoria "sigur zace ceva nasol in asta". Probabil o sa prinda, dar nu si pe gustul meu. Prea tras de par all around, prea disperat si prea chinuit.

Black-ish. Sitcom cu Anthony Anderson tata de familie. O familie de culoare, plina de bani si stilata din L.A-ul de azi. Adica Fresh Prince of Bel-Air fara fresh prince. Ok, inteleg ca negrii au ajuns sa traiasca ca albii, dar... nu e nimic funny aici. Chris Rock intr-un stand-up e funny cand vorbeste despre asta, dar aici lipseste contrastul. Deci pas.

Brooklyn Nine-nine. Andy Samberg intr-un workplace ensemble sitcom. Sectia de politie new-yorkeza sau Law and Order without the order. Umor sec, taietura mai agila. Pe gustul meu. M-as mai uita, fara sa zic ca e vreo mare descoperire.





Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal