Good, bad & funny din fiecare zi din weekend-ul meu TIFF13

Vineri, ziua 1. Good: in loc de un ATR am zburat cu un Airbus, plus la senzatia de siguranta. Bad: Takashi Miike-le meu a fost inlocuit de Philomena pentru ca deschiderea in open air era amenintata de ploaie. Vreau Miikeeee-le! Funny: langa mine in avion un tip la 25 de ani a zburat pentru prima oara. Avea un ursulet mic de plus pe care l-a strans in pumn la decolare.

Sambata, ziua 2. Good: toate filmele vazute azi, 5 la numar, au fost de la bune in sus, cel mai cel chinezescul A Touch of Sin, despre care inca ma mir ca a trecut vigilenta partidului. Bad: ploaia meschina si neintrerupta. Funny: am ajuns la cazare la 1 noaptea, am batut la usa, am batut la geam, iar la usa, iar la geam, si tot asa. A venit gazda cu o cheie, degeaba. Am batut iar la usa, iar la geam. Chiar cand luam o camera nou-nouta, apare si Tudor - pe care il credeam dormind bustean in camera. A stat la Q&A cu regizorii de la Vulpea si Ratonul (unul a regizat Vulpea, celalalt Ratonul?) si in loc sa ajunga cu juma' de ora inaintea mea apare la 15 minute dupa mine. Dar cheia, de ce n-a mers cheia?

Duminica, ziua 3. Good: english breakfast dublat de un somloi, ambele lungite vreo ora la Corso. Bad: din ploaie am dat-o in frig si asta mi-a intrat adanc in oase. Funny: sa aduci copiii la o proiectie educaTIFF si la iesire sponsorul McDonald's sa-i giftuiasca cu un pachetel cu d-ale gurii branduit cu Spiderman. Cinematografic hilar, gastronomic odios si educativ canci.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Hot Girls Wanted