Line up-ul meu @TIFF 13

O sa fie un TIFF altfel, asta e cert. 

Nu o sa ajung cu trenul sambata cu noaptea-n cap. O sa-mi lipseasca ceata de printre dealuri si mica intarziere. In schimb o sa vad cum e sa calatoresti pe o ruta interna cu Tarom-ul. Un zbor in care procedurile de decolare si aterizare inseamna un timp egal cu zborul propriu-zis. Si o sa ajung vineri tarziu de tot.

Line up-ul personal e mult mai aerisit decat deobicei. Sigur ca ma poate apuca la fata locului & la momentul faptei lacomia de mai mult, dar plec la drum cu un numar mic de filme alese si dorinta sa dorm ca-lumea si sa mananc ardeleneste (=pe indelete). Prietenii stiu de ce.

Teoretic aterizez la 22:45. Cu un taxi pana-n centru google zice ca mi-ar lua 12 minute. La ora 23:00 incepe la Cinema Florin Piersic Scut de paie de Takashi Miike. Il prind, nu-l prind? As cam vrea sa-l vad. Vedem...



Sambata debutez tarziu. La 13:15 cu Siddhartha si apoi, tot la Cercul Militar  - o premiera ca locatie a tiff-ului pentru mine - Urma de pacat - un film premiat si raspremiat, de care am citit si rascitit si pe care il aveam pe lista "de furat cand l-oi gasi".



Tot sambata de la 18:30 Inamicul la Casa Studentilor. Nu foarte comoda sala, dar un Denis Villeneuve  (Incendies tot la un tiff l-am vazut) merita din start sacrificiul. Seara de la 22:30 Lupoii cei rai promite umor negru si cafteala.

Duminica - zi scurta, pe care o incep la fel de lenes. La 13:00 la Piersic cu Magic Men - o dramedie road movie israeliana filmata pe meleaguri grecesti. In fine inchiderea mea personala de 15:45 la Cercul Militar la Colivia de aur - o pelicula mexicana cu un subiect cu care sunt deja familiarizat  - drumul emigrantilor catre Statele Unite. 18:30 e last boarding.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal