Last Vegas

Tradus varza si nuca in perete la noi cu Burlaci intarziati. Varza pentru ca pe mine ma duce cu gandul la niste personaje cu retard mental, ceea ce nu e cazul. Nuca in perete pentru ca unul singur din cei patru eroi din film e burlac pe bune. Un altul e vaduv, un altul e casatorit bine-mersi, iar ultimul are un copil, ceea ce numai a burlacie nu-mi suna... 

La CinemaPro, intr-o sala pustie, eu mi-am luat loc in fata. In fata de tot. Pentru ca am mers la film fara ochelarii de vedere. Mi-ar placea sa spun ca am facut-o dintr-o complicitate intentionata cu personajele in etate ale filmului - unul dintre ele are un sold din titan, altul a facut recent un preinfarct si tot asa. Adevarul e insa ca i-am uitat si atat, ceea ce s-ar putea sa insemne ca imbatranesc. :) 

Ma invart in jurul cozii, nu? E greu sa o scriu direct. Last Vegas, cu actorii astia misto - De Niro, Freeman, M Douglas, Kline - si cu ei ajunsi la varsta intelepciunii, e un film modest. 



Echivalentul a 2 trailere de umor, unul vazut deja, plus un moment de dans cool al lui Freeman - in asta consta oferta comica a lui Last Vegas. Mult sub asteptari. 

Desi incepe bine si tupeist - cu o cerere in casatorie acceptata in mijlocul unui priveghi - povestea devine repede ciorba si se desumfla tocmai cand babacii ajung in Vegas. Niciun zvac, oboseala pe linie, fara directie. Scenariu, regie, tot. Pana la final cand un personaj "aude" printr-o coincidenta dialogul altor personaje, Last Vegas ajunge rasuflat. 



Sigur ca e o poveste care umbla pe carari batatorite, n-am pretentii sa ma surprinda. Si sigur ca vrei sa mangaie corazonul - e o poveste old school. De aici insa si pana la inadecvarea, incropeala si lipsa unei minime adancimi e ceva drum. 

2 din 5, modest. Daca vreti ceva cu mosi si babe, mai profund, mai fin, mai amuzant si mai viu, atunci Best Exotic Marigold Hotel va asteapta oricand.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus