Box office Romania 2013: We're the Millers si Sunt o baba comunista

Am renuntat la analiza de box office saptamanala, devenise o rutina plicitisitoare. In schimb am un ochi pe box office-ul local si din cand in cand, cand sunt vesti de dat, le voi da.

Cum e de exemplu cazul cu We're the Millers, comedia non-sequel si non-animata cu cel mai bun debut in Ro in 2013 si, dupa numaratoarea mea, pelicula cu al saptelea cel mai bun debut la noi in anul in curs. We're the Millers a fost intens promovat printr-un promo pe tv cu carlig bun comercial (Aniston facand striptease, multa galagie si cateva poante usurele) si a convins peste 42,000 de romani sa plateasca un bilet de intrare in cinema. We're the Millers a strans la debut 793k RON. Vibe-ul spectatorilor romani e pozitiv (pe cinemagia filmul are nota 8.2) ceea ce ma face sa cred ca, in combinatie cu 2-3 saptamani linistite pe zona de comedie, filmul are toate sansele sa atinga milionul de dolari incasati in Ro.  



Al doilea titlu de care n-am vorbit la vremea debutului sau, dar care merita trecut in revista este Sunt o baba comunista semnat de Stere Gulea. Fara sa intre pe tv, filmul a fost promovat - si as zice destul de reusit - outdoor. Eu am vazut cateva afise, unele din ele pe autobuzele din oras cu Luminita Gheorghiu purtand un tricou inscriptionat I love PCR. Rezultatul? 10.706 spectatori in primele 2 saptamani si 149k RON incasati. Nimic rasunator, dar nici rusinos.



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus