Box office Romania 29 iulie - 4 august 2013

Box office Romania 29 iulie - 4 august 2013

Top 3 

Wolverine        792k RON
Grown Ups 2   403k RON
RED 2             372k RON

Am apreciat corect saptamana trecuta ca Wolverine va fi lider fara probleme si ca batalia pentru locul 2 va fi stransa. RED 2 vine un pic sub minimul estimat de mine - 400k RON si nu depaseste Grown Ups 2. Turbo sta in viteza a doua in Ro cu incasari de doar 240k RON. Eu il asteptam la minim 380k RON... Mirarea mea e fara margini. Numar de ecrane foarte mare, tintit pe familii. Ok, nu vorbim de un brand cunoscut si e miezul verii, dat tot mi se pare extrem de putin.

Ce se lanseaza in weekend?

Doua titluri cu forta limitata.

This is the End. Caterinca la adresa filmelor care vestesc intr-o veselie sfarsitul lumii, filmul marca Seth Rogen & friends ajunge la noi cu o intarziere considerabila - a fost lansat in State in iunie si prin tari europene in iulie. Ceea ce o sa-l afecteze inevitabil - publicul lui e pirat sef, iar o astfel de comedie se poate gusta foarte bine pe un ecran mai mic, la domiciliu. Estimarea mea: 180-220k RON.

The Conjuring.Horror bine primit inafara. M-am uitat de curiozitate care a fost horror-ul cel mai bine vandut in 2013 in cinema si am ajuns pana la pozitia 50 si ceva la Mama, intrat la noi in martie cu 9.000 de spectatori la debut. Estimarea mea: 200-240k RON.

Nici unul din ele nu prinde top 3-ul de saptamana viitoare in care vom vedea cel mai probabil: RED 2, Wolverine si Turbo.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal