10 filme care inlocuiesc pentru mine TIFF-ul de anul asta

Anul asta absentez motivat de la TIFF, dar recuperez de acasa si in avans cu 10 filme foarte bune. An de an prindeam intr-un weekend la Cluj intre 8 si 10 filme, asa ca am pus cap la cap o lista de 10 titluri. Pe unele dintre ele am vrut sa le vad, dar le-am ratat in ultimii ani (Fantastic Mr. Fox sau Gommora), pe altele le-am inclus ca marfa proaspata (The Hunt sau Rust and Bone). Eternal Sunshine... e un caz aparte, am refuzat ani la rand, cred ca a venit si vremea lui. La categoria filme vechi revedem Hoti de biciclete. Totul se intampla intre 25 mai si 1 iunie.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Sin Nombre
The Hunt / Jagten
Fantastic Mr. Fox
Take Shelter
Bicycles Thieves / Ladri di biciclette
Once Upon a Time in Anatolia / Bir zamanlar Anadolu'da
Gommorah 
Rust and Bone/De rouille et d'os
I Killed My Mother/J'ai tue ma mere


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal