Box office Romania 3-9 decembrie 2012


Box office Romania 3-9 decembrie 2012

Top 3

Cloud Atlas 109k$
Rise of the Guardians 95k$
Playing for Keeps  75k$

Cu estimarile de saptamana trecuta am fost foarte aproape. Man with the Iron Fists strange 54 de mii de dolari, fix in plaja estimata. Playing for Keeps prinde podiumul si incaseaza un pic sub estimarea mea minima, de 85 de mii de dolari. The Words cu 35 de mii de dolari la lansare e si el foarte aproape de cele 40 de mii minim estimate de mine. Din pacate Holy Motors aduna un numar infim de spectatori - sub 1000 - si strange putin peste 3 mii de dolari. Estimasem macar 10 mii mizand pe buzz-ul foarte bun al filmului in lumea buna a filmului. C'est la vie.

Ce vine saptamana viitoare?

2 titluri foarte puternice:

The Hobbit: An Unexpected Journey. Mult asteptatul... Fanii LOTR, discutiile despre frame-uri pe secunda, review-uri bune, dar nu senzationale pe afara, reclama la tv - am vazut-o azi... Debut pe primul loc, cu siguranta, intrebarea e in ce suma. Hobbit-ul n-are treaba nici cu adolescentii cu sange rece, nici cu spionajul in numele Reginei, dar hai sa ne uitam la Skyfall care a scos 398 de mii de dolari in primul weekend si la Twilight cu al sau neverosimil 604 mii de dolari la debut. Unde se aventureaza Hobbit-ul? Eu zic intre 230 si 290 de mii de dolari.

Anna Karenina. Drama cu greutate ruseasca, distributie stelara, zvonistica de Oscar in cheie minora. In teorie poate atrage un public care nu calca saptamanal sau lunar in sala de cinema. Nu stiu insa daca o va face din primul weekend. Feeling-ul meu e ca saptamana usurica ii va lasa libera calea catre pozitia a 2-a in top 3. Estimarea mea: 80 si 100 de mii de dolari.

Si da, merg sa le vad in weekend pe amandoua. :).

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal