Box office Romania 10-16 decembrie 2012


Box office Romania 10-16 decembrie 2012

Top 3

The Hobbit: An Unexpected Journey 549k $
Anna Karenina 73k$
Rise of the Guardians 56k$


Cu estimarile de saptamana trecuta am ratat monstruos cu Hobbit-ul si am fost aproape cu Ana Karenina. Hobbit-ul a depasit cu mult incasarile la care mi-l imaginam. Nu e insa peste debutul in Romania al finalului seriei Twilight. In bani e o diferenta mica - ultimul Twilight are un pic peste 600 de mii de dolari la lansare, dar in numar de spectatori diferenta e semnificativa - Twilight a depasit 120 de mii de intrari in primul weekend, Hobbit-ul 88 de mii de spectatori. A la long Hobbit-ul are insa 2 avantaje: e un film in 3D deci biletul e ceva mai scump, incasarile vor fi mai grase pe un ipotetic numar identic de spectatori, si are picioare mai lungi. Sunt siguri ca picajul Hobbit-ului de la un weekend nu va fi de 67% ca in cazul lui Twilight. Anna Karenina vine aproape de limita mea minima de 80 de mii.

Ce vine saptamana viitoare?

2 titluri mai importante:

Life of Pi. Despre carte si asteptari am scris aici. Buzz exista, trailerul vinde, titlul e intre cele 5 nominalizari la Globurile de Aur la sectiunea drama, zvonuri despre Oscar cat cuprinde, 3D, Imax, the works. Totusi Pi Patel nu e un brand, vorbim de al doilea weekend al Hobbit-ului si de cel dinaintea Craciunului. Estimarea mea: intre 200 si 240 de mii dolari la lansare la noi.

Seven Psychopaths. Martin McDonagh, responsabil pentru In Bruges (despre care am scris aici in 2009), vine cu o noua comedie criminala cu Colin Farrell plus o gasca intreaga de nume importante. O oferta tentanta pentru un public cunoscator, dar nu neaparat foarte numeros. Estimarea mea: intre 60 si 90 de mii de dolari.

Promit ca pana la sfarsitul anului trag o linie pe 2012 in ceea ce priveste incasarile filmelor romanesti. 

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal