Analiza box office Romania 9-15 iulie

Analiza box office Romania 9-15 iulie

Top 3

Ice Age 4                                 440k $
The Amazing Spider-Man       183k $
Madagascar 3                             77k $

Pe noul Om Paianjen l-am estimat perfect in analiza de saptamana trecuta. In schimb pentru Seeking a Friend for the End of the World am cam dat-o in bara. Ma asteptam sa nu faca mare branza - era clar din promovare ca nu e un film pentru toata lumea, intre timp l-am si vazut si chiar nu e pentru toata lumea, dar 22 de mii de dolari stransi in Ro la lansare mi se pare foarte putin pentru Carell & Knightley. Mizasem pe dublu.

In schimb si pe Oslo, 31 august l-am estimat corect, filmul a adunat un pic peste 2 mii de dolari la lansare.

De remarcat si totalul la care ajunge Ice Age 4 in 2 saptamani de la lansare: 757k $. Sanse mari sa treaca de milionul de dolari incasat la noi dupa a treia saptamana. O performanta ce rivalizeaza cu lansarea Piratiilor din Caraibe de anul trecut si neegalata de vreun titlu de atunci incoace.



Ce filme vin in weekend

Ted e un caz special pentru ca a inceput sa ruleze de la inceputul saptamanii, e drept doar o singura proiectie pe seara in cinematografele din Bucuresti. Va strange deci ceva incasari suplimentare fata de cele din weekend. Pe zona comediilor masculine are culoar liber, iar un ursulet de plus cu gura spurcata va fi magnet pentru publicul tanar. In plus buzz-ul de afara e hiperpozitiv. Totusi filmul ruleaza doar in 2D ceea ce ii va mai reduce din incasari. Estimarea mea: intre 250 de mii si 290 de mii de dolari cu acest debut prelungit.

Un heureux evenement. Titlu francez ce va beneficia probabil de o vizibilitate si o frecventa redusa in cinematografe. Estimarea mea: 1 mie de dolari la lansare.




Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal