Analiza box office Romania 18-24 iunie

Analiza box office Romania 18-24 iunie

Top 3

Ordinea am prevazut-o corect in analiza de saptamana trecuta.

1. Madagascar3  230k $
2. Prometheus    110k $
3. Abraham Lincoln: Vampire Hunter 50k $

Am avut dreptate si cu flop-ul lui Rock of Ages. Filmul n-a scos capul - locul 7 cu incasari de 14k $.
Am fost insa complet pe langa cu sumele pentru ALVH si Rock of Ages. Pentru primul mizasem pe 135k $, iar pentru al doilea pe 35k $. Practic le-am estimat cu de doua ori si ceva peste cat au scos. De ce? Mai intai pentru ca totalul la box office a scazut cu peste 18% fata de saptamana anterioara... vara, cald, examene si concedii, lumea a dat skip la mersul la film. Iar apoi pentru ca am supraestimat forta acestor premiere. I'll get better on it.

Alte premiere in saptamana:

Iron Sky. Nazistii de pe Luna n-au scos capul decat pe 10 ecrane (spre comparatie Madagascar a ramas in peste 60, iar ALVH a deschis in 29) si au incasat 5.5l $.

Headhunters. Thriller-ul nordic a incasat 3.3k $ cu o expunere pe doar 6 ecrane.

Ce filme vin in weekend:

Afara lumea duduie dupa Brave, noi insa n-avem parte de nicio lansare noua.

So scenariul meu suna cam asa: vom vedea un box office total in scadere a doua saptamana consecutiv, Madagascar3 isi va pastra sefia linistit, in timp ce Abraham Lincoln Vampire Hunter il va lua la tinta cu toporul pe alien-ul din Prometheus pentru a reusi la mustata sa se instaleze pe locul... de argint.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal