Replici tari din filme romanesti

Am scris un articol cu 18 replici memorabile din filmele romanesti. Il gasiti aici. Top 3-ul meu personal ar fi urmatorul.

Pe 3 din Filantropica - Nae Caranfil e bestial la replici - asez "Viata e complexa si are multe aspecte". In original e spusa de un moldovean de peste Prut, recuperator de profesie. Eu o folosesc foarte des... semn ca intr-adevar viata e complexa si are multe aspecte.

Pe 2 din Bachus - o slabiciune din care am mai citat si aici - pun "Chestii, socoteli...". In original ii apartine lui nea Bachus insusi si se repeta de nenumarate ori. Pentru mine e echivalentul lui "n-ai tu treaba, ma", deci e foarte folositoare.

Pe primul loc vine California dreamin' (nesfarsit) - un film pe care l-am ocolit multa vreme - si replica Doiarului, sef de gara mica: "Fuck USA, fuck NATO, fuck Bill Clinton si p-aia de la Bucuresti! Asta e gara mea.". No comment.

Replici filme romanesti

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal