Ce am facut in ultimii 4 ani?

Aseara am facut un calcul. Am vazut pentru munca vreo 1200 de filme in 4 ani. Plus vreo 300 de filme vazute in cinema sau acasa in aceeasi perioada. Deci 1500 de filme in 4 ani. 1 film / zi.




Tot aseara mi-am dat seama ca fata de acum 4 ani am inceput sa cresc portia de documentar pe care o consum. Un portughez mi-a zis ca pe masura ce o sa vad tot ce poate sa ofere fictiunea, inevitabil voi aluneca spre documentar. Intr-un fel am inceput deja. Acum 4 ani, inafara de Michael Moore, nu stiam mai nimic. Azi deja am o colectie de documentare bbc realizate la superlativ, mi-au placut cam toate documentarele facute de hbo Romania si cand merg la tiff ajung sa vad mai mult documentar decat fictiune. Iar portughezul mi-a lasat si el o colectie intreaga de documentare. Asa ca marfa avem, timp sa fie.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal