Tigan

Sa-mi fie iertata necunoasterea, nu am nicio scuza pentru ea, dar pentru mine Tiganul e o stire. N-am avut habar de existenta proiectului, desi el dateaza de prin 2008. Dar m-am pus la punct citind tot blogul celor de la simpals dedicat proiectului primului film animat 3d moldovenesc, si prin extensie zic eu romanesc... http://tigan.md/.




M-au lasat masca cu talentul, curajul, hazul si sinceritatea lor. Pe scurt: au plecat cu entuziasm, dar fara fonduri, sa creeze un desen animat de scurt metraj 3d in care personajul principal sa fie un tigan. Au atras atentia celor de la Pixar care (din cate am inteles eu) i-au invitat sa se cunoasca mai bine. Cool rau. Apoi au ajuns sa-si doreasca un lung metraj, au aterizat prin festivaluri (inclusiv la Anim'est - foarte misto descrierea experientei lor), s-au parteneriat cu un studio rusesc si au pus de o scoala de animatie la Chisinau. Cool rau again. Lucreaza in continuare la tiganul lor. Le tin pumnii.



Mai jos gasiti cateva sample-uri cu personajele gandite initial de simpals - tiganul, familia lui si rivalul de moarte la propriu.















Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus