The Lincoln Lawyer

M-am ferit de avocatul din limuzina. Mai intai ca am avut senzatia ca e o drama, iar de drama n-am chef la orice ora. Apoi pentru ca pe McConaughey l-am mai vazut facand pe avocatul, e drept ca acum vreo 15 ani, iar ultimele sale alegeri au fost mai degraba jenante - a preferat roluri subtiri in comedii romantice in care accentul cade pe pieptul sau dezgolit. Dar a venit si vremea personajului sau Mick Haller... si surpriza e mai degraba placuta. Pe fata drama legal, pe dedesubt poveste politista mocnind a tensiune, Lincoln Lawyer e genul de film care la prima vizionare te lasa cu un gust placut. Nu e cazul sa te apuci sa-l analizezi prea tare pentru ca n-o sa reziste. De pilda, cum naiba apar motociclistii aia fix la momentul oportun in final? Never mind. McConaughey are un rol standard. E smecheras la inceput, prins in menghina privilegiului avocat-client pe la mijoc si razbate inteligent la final. Desigur ca trece prin clasica betie de suparare (la fel ca in A Time to Kill) si in loc sa se aventureze cu asistenta de atunci (Sandra Bullock), croseteaza in pat cu fosta nevasta interpretata de Marisa Tomei. Daca aveti timp, dati-i doua ore din viata.


Comments

kanye floyd said…
imi place de marisa tomei din ce in ce mai tare. rolurile de gaina batrana sexoasa i se potrivesc de minune.
Dan said…
@kanye floyd: totusi aici e o gaina batrana sexoasa cumintica rau. am vazut mult mai mult din partea ei. ;)
kanye floyd said…
desigur,
si asteptam si mai mult din partea ei :)

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus