HP and the Deathly Hallows 1

In 9 ani de cand franciza lui produce tone de bani, am ajuns sa asociez acronimul HP nu cu ditamai compania Hewlett Packard, ci eroul-vrajitor Harry Potter. N-am fost niciodata fan, dar intr-un fel sau in altul am ajuns sa vad toate filmele de pana acum, asa ca imi permit sa am si eu niste impresii. Prima e ca oamenii sunt precum cateii. Sunt frumosi cand sunt mici, dar asta nu-ti garanteaza ca vor fi frumosi si cand se fac mari. Din simpaticii care debutau cu Piatra Filozofala au ajuns acum pe ecran niste tineri... uratei. Cel mai rau arata Ron - zici ca e un betiv in devenire. Apoi... imi pare rau ca s-a dus Hogwarts-ul. Sigur ca eroii s-au facut mari si acum pot lua lumea in piept, dar scoala aia era un prilej pentru momente ghiduse si relaxate. Deathly Hallows 1 devine mai tenebros si mai apasator decat toate HP-urile de pana acum. Pe alocuri devine action in toata regula. Nu e rau, te baga bine in stare, doar ca eu sufar de nostalgia Hogwarts.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus