Despre filme - auzite in tren

E ora 2:39 a.m. Sticla mea de vin e aproape gata si o sa trag cat de curand pe dreapta. Nu puteam insa sa nu scriu despre tovarasii mei de calatorie pe ruta Bucuresti-Busteni. Riscam ca pana maine sa uit opiniile lor monosilabice. Asadar rezervarea mea fara loc mi-a adus 4 vecinii, 2 fete si 2 baieti, la vreo 14 ani fiecare bucata. Ei in compartiment, eu pe culoar. Si dupa ce bateria de la dvd playerul meu portabil s-a dus pe apa sambetei si n-am mai putut viziona documentarul bbc pe care mi-l luasem cu mine, nu mi-a ramas altceva la dispozitie decat sa ii ascult. Din una in alta, la un moment dat, vine vorba de filme si discutia se anima.


Nu, va zic eu, am vazut unul de m-am spart de ras. Care? Cop Out. Imi cenzurez tendinta naturala de a intra in compartiment si de a-l lua de urechi pe pustanul care emite parerea. Slava cerului! Nu, ala nu mi-a placut, intervine celalalt baiat. Dar stii care a fost bun? The Other Guys, m-am spart de ras la el. A fost cel mai bun film... Oh, boy! Mai incolo putin una dintre fete ma surprinde: eu am mers la Saw. Dar unul din baieti o taie imediat: Vai, ce porcarie, am iesit din sala dupa o ora. That's a surprise, ma gandesc eu. S-a dus seria asta, continua el. Da, dar a fost perfect de Halloween, contraataca fata. Iar eu imi amintesc ce bine a mers Social Network de Halloween. Cealalta fata se hotaraste sa incerce si ea: mah, mie mi se pare ca francezii fac filme foarte bune. Generalizarea pluteste in aer cateva secunde, liniste..., apoi urmeaza un cor de respingeri din partea apropiatilor. Habar n-am ce inteleg ei prin film francez. Trenul trage in Sinaia si micii cinefili se dau jos. Drumul meu continua.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal