The Social Network

In seara in care majoritatea a iesit sa celebreze Halloweenul, eu am aterizat la The Social Network. Cinema City la Sun Plaza, fix cum imi place: doar 24 de oameni in sala. Am mers la filmul asta ca la pomul laudat, lucru inevitabil cand ai scriitura lui Aaron Sorkin si regia lui David Fincher. Plus exec producer pe Kevin Spacey.

Si, dupa prima scena, una lunga, am avut aceeasi senzatie ca la Inglorious… mama, o sa-mi placa rau filmul asta! Discutia lui Zuckerberg cu prietena lui, ritmul, palierele pe care se desfasoara, ruptura brusca dintre cei doi, iti contureaza atat de puternic mecanismele bland patologice din mintea taticului adolescentin al Facebook-ului incat stii ca urmeaza un adevarat festin cinematografic. Structura narativa intretaiata cu audierile juridice face ca ritmul sa fie mereu sustinut – nici nu simti cand trec cele 2 ore, aparitia taticului Napster e surprinzatoare, actorii joaca brici, iar pentru un film despre tineretea unui programator, fie el si genial - FB a ajuns la 500 de milioane de utilizatori worldwide, The Social Network e aproape miraculos. Zvonurile despre niscaiva nominalizari la Oscar se vor dovedi, cred, intemeiate.

2 lucruri as schimba, totusi, la Social Network. Pe Justin Timberlake care nu mi se pare ca joaca rau, dar e aproape o anomalie intr-un cast low profile atat de reusit ca interpretare. Si momentul de final cu avocata care trage concluzii in locul meu. Lasa-ma sa-l judec cum cred eu pe nea Zuckerberg. Chiar si cu cele doua amendamente, Social Network ramane un film de vazut.



Comments

Anonymous said…
intra pe facebook si cauta-l :) a fost in istanbul si la berlin..Iar una din intrebarile de pe wall e: Did anyone else find the end of the movie "The Social Network" to be somewhat depressing?
Just press enter for fun.
Adina ChiÈ›u said…
mie nu mi s-a parut depressing, ci natural sa zic, nah acum depressing il gasesc aia fericiti carora li se intampla numa lucruri de bine si care au nush cate sute sau mii de prieteni pe facebook :)) bestiala realizare, in veci nu m-as fi gandit ca fincher ar pune pe un asa subiect (sacrilegiu) tinand cont de background-ul sau...ma asteptam ca justin sa ma enerveze dar nu, mie mi s-a parut chiar foarte ok in rolul ala...si replicile...bestiale, atat de rapide, de inteligente, de "volburoase" :D

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal