Shrek Forever After

Capcaunul verde a ajuns, cel putin asa se jura producatorii, la ultimul sau capitol. Aventurile incepute pe marele ecran in 2001 si premiate cu un Oscar pentru cea mai buna animatie se incheie in 2010 cu un al patrulea film realizat in varianta 3d. Eu am vazut un 2d, nedublat (slava Cerului!), la Studio. Pentru ca Shrek the Third mi s-a parut tras de par si rasuflat, nu m-am grabit cu 4. Dar... surprize, surprize, 4 a iesit ceva mai bun si stiind ca e ultimul mi-am luat adio cu zambetul pe buze de la ochisorii lui Puss si de la isteriile lui Donkey. Si villan-ul filmului, Rumpelstiltskin, originar din povestile fratilor Grimm, dar adaptat aici si aiurea dupa nevoile scenaristilor, e un personaj mai consistent decat Prince Charming.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal