Couples Retreat

Blogul asta sta sub semnul lui "Just hit play". Asa a fost din prima zi. Eu sunt in stare sa vad multe porcarii, rezist bine. Sa-i zicem deformatie profesionala. Cu toate astea dupa 50 de minute de Couples Retreat am dat stop. Nu e cel mai prost film pe care l-am vazut vreodata, nu, dar cu siguranta e un film din categoria laba (am detaliat cu alta ocazie). 50 de minute de... comedie in care nici macar n-am zambit o singura data. Absolut jalnic. Plot care trece din zona deloc magulitoare a stupiditatii in cea dezolanta a retardului. Si Jean Reno cu burtica p-afara si codita facand pe terapeutul de cuplu. Imposibil de mers mai departe. Cu riscul de a rata instructorul yoga ... ultrapromovat in trailer.


Comments

Anonymous said…
sucks, man...

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal